در این صفحه به معرفی نحوه کار با وباپلیکشن متخصصان کرمان تعمیر توضیح داده شده است.
درصورتی که مشکلتان حل نشد و یا پاسخ سوالتان را نگرفتید، وارد بخش پشتیبانی شده و با کارشناسان پشتیبانی کرمان تعمیر در ارتباط با شید.
برای فعال سازی حساب کاربری و دریافت سرویس، میبایست پس از ثبت نام در سایت نسبت به تکمیل پروفایل و احراز هویت اقدام کنید. با تایید اطلاعات توسط پشتیبانان کرمان تعمیر حساب کاربری متخصص فعال خواهد شد.
متخصصین هر زمان که آمادگی فعالیت و دریافت سرویس از سایت دارند، بایستی در صفحه اصلی (پنل متخصصان) در قسمت > وضعیت انجام سرویس تیک “آماده دریافت سرویس هستم” را فعال کرده و روی دکمه ذخیره کلیک کنند.
هر زمان که امکان فعالیت ندارند نیز بایستی این بخش را غیرفعال کرده تا سرویس برایتان ثبت نشود.
بدیهی است که درصورت عدم غیرفعال کردن و ثبت سرویس برای متخصص چنانچه سرویس کنسل شود، امتیاز منفی برای متخصص ثبت خواهد شد.
سرویسها بر اساس زمینه فعالیت متخصص، محدوده سرویس، در بخش سرویسهای من ثبت میشود.
توجه داشته باشید که درصورتی که پنل متخصص اعتبار (شارژ) نداشته باشد، سرویس جدید ثبت نخواهد شد و همچنین تعداد سرویسهای ثبت شده در طول روز بسته به تعداد سرویس تعیین شده توسط متخصص و رتبه متخصص ثبت خواهد شد.
زمان ثبت درخواست سرویس از طریق پیام کوتاه به متخصص اطلاع رسانی میشود و همچنین اطلاعات کامل سرویس در بخش سرویسهای من ثبت خواهد شد.
در زمان ثبت سرویس به صورت خودکار هزینه کارمزد سایت، از اعتبار متخصص کسر میشود و درصورت کنسل شدن سرویس پس از ارائه گزارش هزینه سرویس به اعتبار پنل متخصص عودت داده خواهد شد.
متخصصان میبایست حداکثر تا ۷۲ ساعت پس از ثبت سرویس گزارش وضعیت سرویس را اعلام کرده؛ چنانچه بیش از سه سرویس گزارش نشده طی زمان اعلام شده بدون وضعیت باشد، سرویس جدید ثبت نخواهد شد.
هر متخصص دارای یک پروفایل اختصاصی بوده، که لینک آن در بخش پروفایل کاربری > صفحه متخصص وجود دارد.
در این صفحه اطلاعات زیر وجود دارد:
جهت افزایش اعتبار خود از طریق بخش > حسابداری > افزایش اعتبار میتوانید نسبت شارژ پنل کاربری خود اقدام کنید.
شارژ پنل به دو صورت آنلاین و یا کارت به کارت امکان پذیر بوده که افزایش اعتبار به صورت آنلاین خودکار کیف پولتان شارژ خواهد شد و همچنین درصورت کارت به کارت میبایست از طریق بخش پشتیبانی متخصصان > درخواست ارتباط با پشتیبانی اقدام به ارسال تیکت پشتبانی کرده و یا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
در این بخش اخبار و اطلاعیههای عمومی سایت به کلیه متخصصان ارسال میشود.
بخش پیام خصوصی به منظور ارسال پیام شخصی توسط پشتیبانان کرمان تعمیر به متخصص ارسال خواهد شد.