در این صفحه به معرفی نحوه کار با وباپلیکشن متخصصان کرمان تعمیر توضیح داده شده است.
درصورتی که مشکلتان حل نشد و یا پاسخ سوالتان را نگرفتید، وارد بخش پشتیبانی شده و با کارشناسان پشتیبانی کرمان تعمیر در ارتباط با شید.
برای فعال سازی حساب کاربری و دریافت سرویس، میبایست پس از ثبت نام در سایت نسبت به تکمیل پروفایل و احراز هویت اقدام کنید. با تایید اطلاعات توسط پشتیبانان کرمان تعمیر حساب کاربری متخصص فعال خواهد شد.
متخصصین هر زمان که آمادگی فعالیت و دریافت سرویس از سایت دارند، بایستی در صفحه اصلی (پنل متخصصان) در قسمت > وضعیت انجام سرویس تیک “آماده دریافت سرویس هستم” را فعال کرده و روی دکمه ذخیره کلیک کنند.
هر زمان که امکان فعالیت ندارند نیز بایستی این بخش را غیرفعال کرده تا سرویس برایتان ثبت نشود.
بدیهی است که درصورت عدم غیرفعال کردن و ثبت سرویس برای متخصص چنانچه سرویس کنسل شود، امتیاز منفی برای متخصص ثبت خواهد شد.
سرویسها بر اساس زمینه فعالیت متخصص، محدوده سرویس، در بخش سرویسهای من ثبت میشود.
توجه داشته باشید که درصورتی که پنل متخصص اعتبار (شارژ) نداشته باشد، سرویس جدید ثبت نخواهد شد و همچنین تعداد سرویسهای ثبت شده در طول روز بسته به تعداد سرویس تعیین شده توسط متخصص و رتبه متخصص ثبت خواهد شد.
زمان ثبت درخواست سرویس از طریق پیام کوتاه به متخصص اطلاع رسانی میشود و همچنین اطلاعات کامل سرویس در بخش سرویسهای من ثبت خواهد شد.
در زمان ثبت سرویس به صورت خودکار هزینه کارمزد سایت، از اعتبار متخصص کسر میشود و درصورت کنسل شدن سرویس پس از ارائه گزارش هزینه سرویس به اعتبار پنل متخصص عودت داده خواهد شد.
متخصصان میبایست حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از ثبت سرویس گزارش وضعیت سرویس را اعلام کرده؛ چنانچه بیش از سه سرویس گزارش نشده طی زمان اعلام شده بدون وضعیت باشد، سرویس جدید ثبت نخواهد شد.
هر متخصص دارای یک پروفایل اختصاصی بوده، که لینک آن در بخش پروفایل کاربری > صفحه متخصص وجود دارد.
در این صفحه اطلاعات زیر وجود دارد:
اطلاعات کلی شامل: نام و نام خانوادگی، وضعیت احراز هویت، تعداد سرویسهای ثبت شده، و امتیاز کلی متخصص ثبت شده است.
نشانها، دستاوردهایی است که به شما کمک میکند، سطح دریافت سرویس در طول روز را بالا برده و همچنین مشتریان اعتماد بیشری به شما داشته باشند.
نشانها شامل سه بخش: وضعیت احراز هویت / سطح متخصص / و نشان متخصص میباشد.
سطح متخصصین به پنج دسته: قرمز / تازه وارد / سطح برنزی / سطح نقرهای / سطح طلایی تقسیم میشود.
سطح طلایی: درصورتی که متخصص در سطح طلایی باشد، شامل دریافت ۲۵.۰۰۰ تومان تخفیف کارمزد خواهد شد و همچنین سقف دریافت سرویس روزانه متخصص افزایش داده خواهد شد.
سطح نقرهای: درصورتی که متخصص در سطح نقرهای باشد، شامل دریافت ۲۰.۰۰۰ تومان تخفیف کارمزد خواهد شد و همچنین سقف دریافت سرویس روزانه متخصص افزایش داده خواهد شد.
سطح برنزی: درصورتی که متخصص در سطح برنزی باشد، شامل دریافت ۱۰.۰۰۰ تومان تخفیف کارمزد خواهد شد .
سطح تازه وارد: درصورتی که متخصص در سطح تازه وارد باشد، بدون تخفیف کارمزد خواهد بود.
سطح قرمز: در سطح قرمز ۲۰.۰۰۰ تومان جریمه به کارمزد سایت اضافه خواهد شد.
سطح بندی متخصص براساس نحوه فعالیت و امتیازهایی که مشتریان برای متخصص ثبت میکنند، قرار میگیرد.
چنانچه متخصص در طول ماه فعالیت منظم و کنسلی غیرموجه کمتری داشته باشد و همچنین امتیاز قابل قبولی از مشتریان دریافت کرده باشد، سطح متخصص افزایش داده خواهد شد.
نشان متخصص شامل: متخصص حرفه ای / متخصص دارای جواز کسب / متخصص دارای مدارک فنی / متخصص برتر بوده، که نشانها باعث جلب اعتماد بیشتر مشتریان و همچنین افزایش سطح متخصص خواهد بود.
پس از ثبت گزارش متخصص چه سرویسهای انجام شده و همچنین کنسل شده، به صورت خودکار پیامکی مبنی بر ثبت نظر به مشتری ارسال میشود و درصورت عدم ثبت نظر توسط مشتری کارشناسان پشتیبانی کرمان تعمیر جهت دریافت نظرات با آنها تماس خواهند گرفت و پس از تایید آن در صفحه متخصص منتشر خواهد شد.
امتیاز ها بر اساس چهار فاکتور: مهارت متخصص / انصاف متخصص / پاسخگویی و وقت شناسی / و آراستگی پوشش و ظاهر از بین اعداد ۱ تا ۵ ثبت خواهد شد. که میانگین آن در صفحه متخصص ثبت خواهد شد.
همچنین متن نظر مشتری نیز در همین صفحه نمایش داده خواهد شد.
جهت افزایش اعتبار خود از طریق بخش > حسابداری > افزایش اعتبار میتوانید نسبت شارژ پنل کاربری خود اقدام کنید.
شارژ پنل به دو صورت آنلاین و یا کارت به کارت امکان پذیر بوده که افزایش اعتبار به صورت آنلاین خودکار کیف پولتان شارژ خواهد شد و همچنین درصورت کارت به کارت میبایست از طریق بخش پشتیبانی متخصصان > درخواست ارتباط با پشتیبانی اقدام به ارسال تیکت پشتبانی کرده و یا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
بخش پیام خصوصی به منظور ارسال پیام شخصی توسط پشتیبانان کرمان تعمیر به متخصص ارسال خواهد شد.
درصورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، میتوانید از طریق بخش پشتیبانی درخواست خود را مطرح کرده و یا با کارشناسان پشتیبانی کرمان تعمیر: ۰۳۴۳۲۴۶۶۴۶۹ تماس حاصل فرمایید.